کراتینین 6.4 و نفروپاتی دیابتی چه می توانیم بکنیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 6.4 و نفروپاتی دیابتی چه می توانیم بکنیم

برای یک بیمار نفروپاتی دیابتی، اگر کراتینین تا 6.4 می رسد، بیمار بیمار با تورم، کم خونی، فشار خون بالا و سایر علایم است.
هنوز دلایل می دانید که چرا بیماران این مشکلات؟
این به دلیل کلیه آسیب دیده است. به طور کلی، کراتینین بالا خواهد رفت مگر اینکه حدود 50 درصد از کلیه مصدوم شده است. به طوری که، کراتینین 6.4 بدان معناست که کلیه به طور جدی آسیب دیده است. است که می گویند، کلیه قادر به از بین بردن سموم، متابولیت ها و همه چیز از کار برکنار شده از جمله آب، قند خون، چربی خون و غیره از بدن به طور کامل است. در نتیجه، این سموم خواهد شد در بدن می باشد. پس از آن، بیماران درد و رنج بسیاری را با یک محیط داخلی وحشتناک است.
بنابراین، چه می توانیم بکنیم برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 6.4؟
همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی رخ می دهد به عنوان قند خون بالا به مدت طولانی زخمی رگ های خونی حاوی عروق کلیوی. از این رو، به منظور درمان بیماران نفروپاتی دیابتی، ما باید قند خون تحت کنترل در مرحله اول است. علاوه بر این، بیمار باید به یک زندگی به سبک سالم است. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اعلامیه یا رژیم های غذایی برای بیماران نفروپاتی دیابتی، شما می توانید مشاوره با متخصص کلیه های ما آزادانه توسط واتساپ +8618633865632 است.
در نتیجه، آنچه درمان برای بیماران نفروپاتی دیابتی با کراتینین 6.4 مفید است؟
شایع راه برای کاهش کراتینین 6.4 برای بیماران دیالیزی است. اما دیالیز یک درمان صحیح به نفروپاتی دیابتی به عنوان آن می تواند عملکرد کلیه را کاهش نمی دهد. در همین حال، پیوند کلیه، یکی دیگر از درمان های محبوب به نفروپاتی دیابتی، بدست می آورد بیماران برای یک کلیه سالم و مطابق با آن بسیار سخت است برای پیدا کردن صبر کنید.
بنابراین، هر درمان دیگر می تواند بیمار را نفروپاتی دیابتی که کراتینین 6.4 است کمک کند وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، داغ فشرده درمان، ادم درمان، سلول های بنیادی و غیره می شود به تمیز کردن رقیق مضر و برای تعمیر کلیه بیمار اعمال خواهد شد.
زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین خواهد بود کاهش یافته و بیماران خواهد یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.
اگر شما علاقه مند به درمان، رژیم غذایی یا سایر اطلاعات نفروپاتی دیابتی با کراتینین 6.4، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به kidney-treatment@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: